Skip to content

Medielogg: Reiseversjon

January 21, 2011

Naturlig nok er mediebruken min litt annerledes når jeg reiser enn når jeg oppholder meg i hjemmets lune rede. Jeg tenkte derfor det kunne være interessant å føre logg over mediebruken et typisk reisedøgn.

Medielogg 13. januar

(jobbreise til Trondheim med fly, privat overnatting)

Trykte medier

  • Pondus
  • Fri Flyt
  • Aftenposten (papir, funnet på flyplassen)
  • Kollektivet (lånt)
  • M (lånt)
  • Vals med Bashir (lånt)

Musikk (Spotify på iPhone)

  • 1.11 (egenkomponert spilleliste)

Annet

  • E-post (på medbrakt laptop)

Siste innlegg i medielogg-serien vil ta for seg en helt vanlig dag på jobben (på ordentlig), og jeg vil også gjøre meg noen tanker rundt min egen mediebruk, hvorfor den er som den er, og hva jeg trur den betyr for meg, og ikke minst for det jeg skriver.

Leave a Reply

